Kalba
lt en

Krepšelis

0 prekės(s)
SVEIKI!
Čia galite prisijungti arba susikurti paskyrą.
Prekių krepšelis
Jūsų krepšelis tuščias!
 

Taisyklės ir sąlygos

1. Bendros taisyklės
Šios bendros taisyklės bus naudojamos visiems prekių užsakymams (sutartims), kurios bus sudaromos tarp iDoll.lt (VMĮ individualios veiklos pažymėjimo Nr. 076377) ir PIRKĖJO per el.parduotuvę adresu http://www.idoll.lt

2. Sutarties sudarymas
2.1. Prekės, pateikiamos el.parduotuvėje yra iDoll.lt pasiūlymas sudaryti pirkimo sutartį, kuri sudaroma PIRKĖJUI pateikus ir patvirtinus užsakymą.
2.2. Pateikdamas užsakymą, t.y. patalpindamas norimas įsigyti prekes į KREPŠELĮ, tuomet spausdamas PIRKTI ir pateikdamas visą reikiamą informaciją, PIRKĖJAS siūlo sudaryti įpareigojančią sutartį. iDoll.lt praneša apie užsakymo gavimą, išsiųsdamas PIRKĖJUI patvirtinimą elektroniniu paštu.
2.3. Sutartis laikoma įsigaliojusia tik tuomet, jei/kai užsakymas yra visisškai apmokėtas. Iki tol iDoll.lt išlaiko nuosvybės teisę į užsakytas prekes.

3. Kainos, apmokėjimas ir pristatymo sąlygos
3.1. Visos kainos pateiktos el.parduotuvėje yra galutinės, t.y. su jau įtrauktais visais mokesčiais, tame tarpe ir PVM, kur tai yra būtina.
3.1.1. Atskirais atvejais PIRKĖJUI gali tekti sumokėti papildomus mokesčius ar muitus, kurie gali būti numatyti PIRKĖJO šalyje.
3.1.2. Jei kitaip nenumatyta asmeniškai PIRKĖJUI, papildomai prie prekės kainos bus pridėta pristatymo kaina. Ji bus atskirai nurodoma ir matoma užsakymo patvirtinime.
3.2. iDoll.lt priima įvairius apmokėjimo būdus, kurie nurodyti el.parduotuvėje.
3.2.1. Pasirinkus apmokėjimą per mokėjimų sistemąs PayPal ar mokėjimai.lt, PIRKĖJAS bus nukreiptas į saugią mokėjimų aplinką, kur galės vienu pavedimu apmokėti už prekes ir pristatymą. Apie apmokėjimo įvykdymą PIRKĖJAS bus papildomai informuotas el.paštu. Pasirinkus mokėjimą paprastu bankiniu pavedimu, PIRKĖJUI pateikiami banko sąskaitos, į kurią turi būti pervesta užsakymo suma, duomenys.
3.3. Prekių pristatymas vykdomas PIRKĖJO pasirinktu pristatymo būdu ir pateikiant užsakymą nurodytu adresu. Siunta registruojama visais atvejais, išskyrus kai PIRKĖJAS pasirenka prekes atsiimti pats.
4. Prekių grąžinimo sąlygos ir teisės
4.1. Prekės gali būti grąžinamos pardavėjui ne vėliau nei per 14 dienų po prekių pristatymo. Prekės privalo turėti originalų plastikinį apdangalą ir neturi būti jokių matomų jų naudojimo požymių. PIRKĖJAS, norintis grąžinti prekes, privalo užpityti anketą PREKIŲ GRĄŽINIMO puslapyje, kad gautų Prekės grąžinimo ID ir adresą, kuriuo prekės turės būti grąžintos.

5. Garantijos
5.1. Garantijas nustato LR įstaymai. Esant prekių pažeidimui, prekės bus pakeistos arba suremontuotos arba, esant pageidavimui, klientui bus grąžinama/kompensuojama visa už prekes sumokėta suma. Prekių pakeitimas ir/ar grąžinimas nėra įmanomas, jei prekės pažeistos dėl PIRKĖJO kaltės ar neteisingo/netinkamo jų naudojimo.

6. Pranešimas apie transporto metu įvykusius pažeidimus
6.1. Esant prekės pažeidimui, kuris įvyko transportavimo metu, PIRKĖJAS dės visas pastangas, kad paremtų iDoll.lt išaiškinant ir įrodant transportavimo metu įvykusio pažeidimo pobūdį.
PIRKĖJO teisės ir reikalavimai dėl prekių grąžinimo negalioja šių taisyklių punktams 6.1. ir 6.2.
6.2. PIRKĖJAS privalo patikrinti pristatytą užsakymą iš karto gavimo metu. Esant matomam prekės defektui, PIRKĖJAS turi tai pažymėti ant pateiktų pristatymo dokumentų. Prekes pristatančios įmonės atstovas taip pat turi pasirašyti ant dokumento. Prekės tokiu atveju lieka pas klientą.
6.3. Esant prekės pažeidimui, kuris nebuvo matomas iš išorės ir buvo nustatytas tik vėliau, PIRKĖJAS privalo pranešti apie tai iDoll.lt ne vėliau nei per 5 dienas po pristatymo arba perspėti prekes pristatančią įmonę ne vėliau nei per 7 dienas po pristatymo.

© iDoll 2012 | e-solution: awocado